Vol verwachting klopt mijn hart… - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Manon - WaarBenJij.nu Vol verwachting klopt mijn hart… - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Manon - WaarBenJij.nu

Vol verwachting klopt mijn hart…

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg Manon

30 September 2013 | Nederland, Hengelo

Whaaahhh, spanning en sensatie!!! Manon on Tour, wie had dat gedacht! De schrijver Mark Twain sprak ooit de volgende woorden:

"Twenty years from now, you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbour. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover."

Need I say more? I’m leaving the harbour people!! Nog even en dan is het zover, het avontuur gaat beginnen! Op 14 oktober 2013 vertrekt het vliegtuig naar Thailand. Jawel, over 2 weken dus: kriebels!!! Vervolgens zal ik eind november naar de oostkust van Australië gaan (lees: surfende mannen walhalla). Na het inluiden van het nieuwe jaar vlieg ik naar Zuid Amerika. Om uiteindelijk tegen eind februari weer richting de EU voet op Nederlandse bodem te zetten…

Ik heb er zin in!!! Om jullie toch een beetje op de hoogte te houden of het allemaal fantastisch is, ik in tranen ben omdat ik jullie zo mis (hmm even nadenken??), er indrukwekkende uitzichten zijn, please send me money taferelen, hoe hard ik aan het chillen ben, gezellig hé vakantieman en andere, al dan niet altijd even belangrijke, zaken ;)... zal ik af en toe een update plaatsen van mijn belevenissen. Uiteraard ben ik ook benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat (haha dit klinkt wel heel erg gemeend nu: nee echt waar!).

Stay tuned...

Groetjes, Liefs, Adios, iks iks, T(r)oedels, Bye Bye, ลาก่อน, Ciao, auf wiedersehen,

Manon

  • 01 Oktober 2013 - 04:11

    Roos:

    Yeaah!! You'll love it and I see you soon.. Het is hier nu al zoo warm, echt zalig! Succes nog even met voorbereiden en mail maar als ik hier wat moet regelen! Tot schnellie! En oja drink je een glaasje champagne in het vliegtuig! Its my b'day en om natuurlijk je avontuur in te luiden! Iksiks

  • 01 Oktober 2013 - 08:05

    Suus:

    Haa die Maaaanon, dat gaat helemaal goed komen met je, maar eerst heb je (incl.vandaag) nog 9 heeeeeeele zware werkdagen voor de boeg, gna gna ;-)

    Fijne reis meid en laat alles maar lekker op je afkomen..

    Grüße Suus

  • 13 Oktober 2013 - 18:26

    Ingmar:

    Goede reis, de rest vd wens staat al op je fb :-). Groet Ingmar

  • 14 Oktober 2013 - 11:17

    Lieke:

    Whaa daar ga je..ik ga je missen sjetsjen!!! Hele goede reis! Trrrrroedels;) X

  • 14 Oktober 2013 - 15:05

    Peter:

    Manone Danone,

    Paar tips a la Bangkok!

    Ga ff naar floating market. Must see. Weet niet of je alles al van te voren heb geboekt maar vanuit Bangkok heb je reisbureau's. Daar kun je ter plekke leuke trips boeken. Hadden wij ook gedaan. Apenstad geweest (Lop Buri), Bridge of the River Kwai, Kanchanaburi etc. Deze reisbureau's zitten bij de Koh San Road. Dit staat bekend om alle buitenlanders die daar komen. Dus naar toe gaan. Ontmoet je veel mensen die weer op doorreis gaan.

    Daarnaast sowieso ff rooftop bar pakken in Bangkok. Mooiste is Vertigo & toonbaar (61 verdiepingen) over heel bangkok een Cosmopolitan pakken;)

    Geniet er van. Sowieso naar zuiden gaan om te genieten van strand. Zie je verhalen tegemoet!! Njoy

  • 14 Oktober 2013 - 15:06

    Peter:

    Vertigo & Moonbar is het

  • 19 Oktober 2013 - 09:19

    Marielle:

    Prima mooi!

  • 20 Oktober 2013 - 14:49

    Marielle Maik:

    Hoi, waar zijn fotos. Reisverslagje graag!
    Tjow

Verslag uit: Nederland, Hengelo

Manon

Actief sinds 20 Sept. 2013
Verslag gelezen: 1160
Totaal aantal bezoekers 16328

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2013 - 28 Februari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: